söndag 29 maj 2011

Användningsområden Buster

Shit pommfritt vilket snyggt paket jag gjorde igår. Jag tror inte att studenten i fråga läser min blogg så jag lägger ut det här fast han inte fått paketet ännu.


Jag köpte en hög med Bustertidningar på återvinningsshopen i Tierp och klädde in presenten in. Nöjd jag.


För övrigt har jag sommarlov. Igår städade jag i städskåpet, idag har jag bakat bröd. Imorgon ska jag måla en balvagn tror jag, lite mer rejält sådär. Sommarjobba ska jag inte göra förns den 28 juni så än är det sommarlov kvar, trevligt.


Tjo å tjim, gräsmattstrim

2 kommentarer:

  1. Bra idé för mig i sportsvängen!

    SvaraRadera
  2. Hej Ankan! Kommer du ihåg när du fastnade med handen i en kondom-automat på Tönnebro? Vi satt och pratade om semesterminnen, det var visst när ni var med Ada och Kalle på Furuvik tydligen. Skrattade så jag trodde jag skulle dö! /Elin

    SvaraRadera