söndag 21 november 2010

Kuddarna två

Här nedan ser ni resultatet av mina koncentrationssvårigheter: Det var nämligen så att jag kom på att jag satt i Tierp framför en teleskärm ock skulle medverka på föreläsning också lyssnade jag inte alls! Hur moget är det att bara sitta av en föreläsning som om nån brydde sig om jag närvarade eller inte? Distansstudier hänger ju liksom lite på en själv.

Ja jag kom i alla fall på att jag lyssnade om jag hade någonting för händerna samtidigt så därför har jag virkat sen dess. På kudden över har jag helt enkelt sytt fast lite blommor och blad som jag virkat. Sobert och inte alls färgglatt men fint ändå.


Här sydde jag bara på lösa maskor i spiraler. Nice




1 kommentar:

  1. Hej. Mitt namn börjar på N och jag bor snart i Malmö. Faktum är att jag är här i Malmö just nu. Åsa sitter på andra sidan bordet och vinkar till dig. Hon säger även att hon är DJUPT imponerad och har nyss krävt att i vår framtida gemensamma lägenhet så ska det finnas en syvrå med symaskin och sådant viktigt. Du får komma ner och har workshop. Jag ska också idag sprida din lilla blogg till minst en blogguru som är en riktig sucker för pyssel och sysaker. BE PREPARED FOR THE bloggSTORM.

    Puss och kram
    Bror Nils

    SvaraRadera